Dag 2/40

Ska ha en tävling i bloggen had ja tänkt, som för omväxlingens skull och för att testa något nytt. Vinnaren vinner självklart ett pris :) Men återkommer om det senare.

Nyss hemkommen från rundan min, 2½ km PW och 2½ km löning blev det. Svettats som en gris, så ska bli skönt med ett bad innan läggdags senare.. och ha konstaterat (med min kalkyl) att ja idag gjort av med mer kcal än vad jag tagit in, och jag är inte hungrig i huvudtaget för det! Så jäkla bra det känns :) alltmer pos till detta för var dag som går.. 38 dagar kvar av 40.. intressant och se efter dessa 40 dagar hur långt jag kommit i min alldeles egna variant av "fitnessfighten"



Ne packa ordning barnens ryggisar inför imorrn sen hälla en skvätt vin i badet och lägga sig i innan sängen kallar :)

tjiing!! <333



Kommentarer
Postat av: Emma

Vin? :S varför...?

2012-05-22 @ 21:43:55
URL: http://emmalundgren.wordpress.com/
Postat av: camilla - Hemis, hollys och novas mamma

För hudens skull :) Man blir då len som en bebis och hyn blir fin efteråt. Haha har en Kir flaska kvar sen tiderna i Övik som jag inte alls gillade å dricka, så använder den nu när jag ska bada :)

2012-05-22 @ 23:47:10
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0