i väntan..

på att min bloggdesign ska bli klar får denna tillfälliga header utsmycka min blogg sålänge. Men jag å designer med koder å allt, hah det tar sin tid.. men har kommit igång bra nu så borde inte dröja. Inte för att nått är fel med blgogen nu (ja förutom att den måste uppdateras då) utan vill ha ett nytt utseende bara :) Och får j inte till det snart så köper ja isf en design av nån som kan! Haha

Kan då säga att det har varit skönt med en bloggpaus, anrs känns det ju som ett måste att vara aktiv, ja att det blir till ett måste å då blir det inge kul längre.. vill ju finnas här för att jag vill och tkr om det å inte att det känns som ett krav. Många gillar ju bloggen, är enda bilden många har av mig som aldrig ja träffat.. eller av dom som ja träffar sällan längre sen ja flyttade dit ja bor idag. Men kommer att begränsa mera, för alla behöver inte veta allt eller det mesta. Speciellt inte nyfikna som man aldrig har kontakt med och som bara ska ha nått att gotta sig i, om något sånt intresse nu finns. De som haft kontakt med en men inte längre har fått då allt serverat (fått se/hört om barnen hur de mår och vad de gör) och sålänge ja fortsätter ha det så ser dom ingen anledning till att ta kontakt igen utan nöjer sig med att "lära känna barnen" via min blogg/nätet, ganska tråkigt men drf ska det begränsas en här också så det blir en ändring på det hela :) och vilken typ av begränsning ser ni framöver.

Men tillbaks till oss, Har hänt en massa i min frånvaro som ni ser. Barnen ha fyllt år/jul och nyår har varit.. ja för oss har livet rullat på helt enkelt med allt det vanliga. Barnen växer å utvecklas för var dag som går

lägger in en bild från i vår/somras när det går så segt med nya uppladdningar :)



tjiing!! <33





Kommentarer
Postat av: Erika

Wiie, äntligen!=) Som jag har väntat haha !=) Det är väll inte så länge kvar nu va för bebben :P?

2012-01-06 @ 21:11:27
URL: http://www.erikanordlund.blogspot.com
Postat av: Victoria

Härligt att du börjat uppdatera igen. :) Har tänkt höra av mig många gånger för att höra hur det är och så, men som med mycket annat har det inte blivit av. Jobb och sånt nu. Enda lediga tiden jag har passar jag på att dona hemma, eller så blir det att man måste göra andra saker/hjälpa folk med grejer. :P Hur som så har jag köpt presenter åt barna. ;) Ska köpa nå mer också sen å se om jag ska skicka upp det. :)

Åh, vad jag saknar er! <3 kram

2012-01-06 @ 23:28:34
Postat av: Camilla - bloggens ägare

Vichie - Helt förståerligt :) många e ju mer upptagna kring jul å nyår också så jag har som inte tänkt nått särskilt på att folk inte hör av sig justnu eller så, haha ;) Aha men vad kul :D ska bli kul å se vad det är för nått sen å de, känns ingen brådska :)

Saknar dig/er med! <3 Kramen



2012-01-07 @ 09:56:51
URL: http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Camilla - bloggens ägare

Haha :D en evig väntan sej.. 2 hela månader har hunne gått sen ja tog mig pausen x) hehe Nej inte alls långt kvar nu :)

2012-01-07 @ 09:57:40
URL: http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Emelie Johansson

när kommer barn 3?bbbbbbbbbbb

2012-01-08 @ 09:59:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Camilla - bloggens ägare

Emelie Johansson - Det kommer om det framöver på bloggen :)

2012-01-08 @ 13:15:08
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0