Shakes

Onsdag, del 1

vaknade som jag skrev tidigare vid 10 tiden. Blev planering av räkningar och utgifter som denna månaden kräver. Satt å kalkulerade och gjorde upp inkomst och utgifts listor, det är lättast att hålla koll på ekonomin på det viset tycker jag. Är det nån fler som skriver upp planeringar av pengar varje månad eller följer ni nån mall som ni skrivit för alla månader (att det är samma varje månad) ? :)

Ja, jag gillar att hålla koll på allt, planera och skriva upp planeringar. Justnu håller jag på med min träningplanering, kan skriva hur många som helst, beroende på vad man har för mål. Blir av med celluliter? Minska i vikt? bygga upp? forma muskler? Ja.. har skriivit en massa mallar senaste åren för ett tränings och kost upplägg på allt från 10-15 veckor. Älskar verkligen träning och hälsa, nu när jag pluggade på gymnasiet pluggade jag Styrketräning A och fick MVG! :D Det var den bästa lektionen på veckan, att hänga i gymmet och känna svetten rinna och se resultat :) Det är det roligaste med träningen, att man faktiskt får se resultat. Är det nån som har några frågor angående olika trängingsformer, ev hjälp med program i intervaller osv,. hojta till då :) hjälper mer än gärna till med mina kunskaper.

Så nu är det dags för mig å återfinna min form igen. Har tagit fram alla mina shakes kurer som jag samlat på mig sen tidigare. Och såg nu att datumet håller på att gå ut inom kort så måste använda upp dem. Hade en del Nutrilett Choklad, och sen 2 andra smaker fast i Naturdiet då.




uppradade i kartongerna

Har ställt upp dem nu i portioner, med 5 st shakes/dag.. då räcker allt jag hade i 9 dagar så tänkte köra igång med dom snarast. 9 dagar är ju alltid en början sig :) Sen så fick jag hem detta från Gymgrossisten idag, som jag köra på med sen när träningen kommit igång riktigt.



fick tipset av "leosmamma" på bdb att köra på med detta. Hon själv sku börja med det och hennes kille rekommenderade det :) Så jag längtar tills jag ska starta, vill ha påbörjat min träning först. Och påtal om när jag ska börja, jo såfort jag fått klartecken av min BM på återkollen att det är okej efter förlossningen å allt. Tänkte mjukstarta å så med att va ute med med vagnen regelbundet, sen vill jag få upp min kondis så jag ska börja jogga kvällstid när tiden finns. För justnu är ju holly uppe om nätterna, har inte lyckats vända på hennes dygn. Några värdefulla tips?

Hur som haver är jag på G känner jag. Har bröstpumpen så nu har jag ingen ursäkt att jag inte kan :)

Köpte VeckoRevyn idag också, följde med en lott som man använder som kod för att beställa efter 100 gratis foton från Fujifilm, helt suveränt. Köpte en tidning innan jul med samma erbjudande och nu hade tidningen Tara likadant erbjudande såsom VeckoRevyn justnu. Ett tips bara :)



Ska lägga in bilder och filmklipp från denna dagen i ett nytt inlägg efter denna :)

tjiing!! <33




Kommentarer
Postat av: Emma

Nu kommer Emma och förstör allt

Du vet väl att när du har ätit nutrilett så får du ändå inte äta mer än 600 kcal om dan när du börjar med vanlig mat igen va? Annars går du upp ännu mer än innan för att kroppen är i svältläge (samlar på sig och lagrar all mat den kommer åt).

Jag vet flera som varit nära att svimma efter några dagar på nutrilettdiet när de försökt träna... Just so you know... så ta det lugnt

2011-01-27 @ 11:07:13
URL: http://emmalundgren.wordpress.com
Postat av: Camilla

Hehe men säg inte så :) Ju mer kunskap man har om det, desto bättre.



Ska dock inte träna när jag äter nutriletten, ska bara äta den nu för att den inte ska bli gammal.

Men tack för informationen iaf :) hade då inte hört det dära..

2011-01-27 @ 11:16:37
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0