fler grejor åt barna <3

Vaknade 7 imorse av Holly som sku ha mat :) Strax därefter vaknade en hostig liten Hemi till liv, så rosslig han lät. Precis som att han inte varit igång på flera månader, ja som en bil.. Han verkar då tjock i halsen men vet ej vad jag ska ge honom (typ av hemmakur) för har inga mer pengar förrän nästa vecka, så nått på apoteket kan jag köpa nu, nått tips som man oftast har hemma tack!

Hämtade posten och där var det 2 paket till mig :D
Mina senaste framkallningar och ett paket från morbrorn m familj.
Fick kläder till barnen, ett gosedjur och en leksak åt Hemi :) Tack så mycket Ida och Conny! <3



Plockade på här hemma som vanligt, var med barna och hemi var faktiskt lite piggare nu än tidigare dar, snuvan var som borta men möjligen feber då. Men full fart vare då hela dagen och mot kvällningen kom svärmor förbi. Åt en såndära "Bröllops tråta", (en "utgåva" iochmed kronprinsessans bröllop å allt) god varen :) Kaffe på det för dom som drack och sen sveriges värsta bilförare.. hah bästa var ju då dom sku hålla dragläge inför de olika situationerna som dom råkade ut för, haha, snacka om att varva rejält där ett tag! Jag tränar då dragläge hela tiden i biltrafiken :) vid korsningar, rödljus.. ja då man står stilla eller måste stå för nån sek så håller jag dragläge, ist för att lägga ur växeln å liksom starta om på nytt. Okej i nerförsbackar, då äre ju bromsen som gäll.

Tog många härliga bilder i dag, + några videoklipp, här kommer lite av det :)

Hemi kikar på Magnum









Kvällningen..






En slocknad böna här på slutet i pappas famn :) <3





Våran framtida snickare/hantverkare :D



NU är klockan mkt, ska sova.. har en del å stå i imorrn :)

tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Marlene

Men gud så stilig Hemi var i snickarbyxor!! Passar ju perfekt när han gillar att hamra och så ;)

Kram

2011-02-18 @ 08:09:48
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Hehe japp :D han gillar dom dock inte då han ska till å klättra lite här å var ^^

2011-02-18 @ 09:09:10
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0