torsda

Vårt vardagsrum nu





Ljud, data och spelhörnan



Igår var svärmor och ib hit en sväng, smärmor stannade över på några hamburgare och busade med Hemi en massa å kika igenom mina nya framkallningar. Både nya å gamla bilder i dem :) Sen bad för ungarna. Blev rätt tidigt igår endå, skönt. Dock tidigt idag då men känner mig lite utvilad iaf och det är huvudsaken. Holly ligger i sin barnvags insats här på golvet bredid å sover som titt å tätt med nappen i munnen. Väntar på att Hemi ska vakna, å göra fika åt han. Ställa i ordning i innerförrådet, sen idag nån gång på eftermiddan hämta träningsmaskinen (blev inte igår) så idag fåre bli :)

Nä kanske hinna fika själv innan Hemi vaknar



tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Victoria

Såg ju fint och välstädat ut! :)

2011-02-10 @ 10:31:45
URL: http://victorianilsson.wordpress.com/
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Ja, vi har blivit duktiga på att hålla hemis grejer på sitt rum å plockat sorterat bort en massa grejer från fönster, bord å bänkar.. för med hemi i farten gåre inte att ha några grejer framme :) Ser dessutom mer välstädat ut också och lättare för då slipper man springa efter han å plocka x) hehe så vi e nöjda

2011-02-10 @ 11:33:14
URL: http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Johan

Enda som jag inte riktigt kan ställa mig bakom är sydstats flaggan en rasse symbol som allt för många använder utan att förstå innebörden .

Annars måste jag säga att den där diamant formade lampan var fet cool

2011-02-12 @ 08:12:39
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Jag tycker den är fin, innebörden däremot är jag inte själv haj på.



hehe tack :) ett av ikeas verk

2011-02-12 @ 21:48:15
URL: http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Johan

Om man säger såhär sydstatarna i nord och syd kriget i gamla amerkat var dom som ville att slavhandel skulle vara kvar och att svarta slavar skulle så förbli slavar och inte fria medborgare .

Så den har genom tiderna använts som rasistisk symbol sen har raggarna (som för övrigt att raggare inte brukar vara överdrivet pålästa iaf =) )börjat använda detta som en symbol för bil kultur vilket är väldigt snedvridet

2011-02-13 @ 08:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0