present till er <3




Go middag A la camilla style.. skivad Bacon, pasta med ravioli m Bearnaise sås! Nu senare ska jag till å baka en chokladkaka med goda bitar i, sen ge Daniel hans presenter (2 små ramar med bilder på oss) sen had ejag nått kort någonstans också.. sen förra alla hjärtsans dag som han aldrig fick då x) haha passar ju bra idag då om han sku få det :)

Sitter å beställer än mer kort från Fuji direkt, har en ny kod och säger bara varsågod till er bloggläsare att ta del av den om ni vill :) Koden ger er 100 st gratis framkallningar, precis som sist. Den räcker t.o.m imorrn så imorgon tisdag äre sista dagen för beställning!

Gå in här:
http://fujidirekt.se/tara
kod: k2pef3

Min alla hjärtans dags present till er läsare :) <3

Påtal om bilder, fick mina 2 förstoringar idag :) Köpte ramar till dom förra veckan som jag hett dom i, nu äre bara till å bestämma vart dom ska åka upp ngrst! Här har ni dom:

(30x40 cm)





Visst blev dom bra? :)

Gumman sov ute idag med, länge också. Så skönt sig :) Fast vicken temperatur skillnad! När jag la henne så var det -8 ute, sen när jag hämtade in henne var det -29 grader! Hon var då varm.. som tur var.



Hemi han fick va inne hela dagen han, för han har blivit jätteförkyld. Hittills har han bara haft feber, men aldrig nån snuva eller hosta så nu var det första gången, så kör på med suppar å apelsiner å massa sömn å det. Snart ska han nog ha kurerat sig, förhoppningsvist. Ikv blire väl bara att gotta sig en massa å se på nån film (om det går nån bra) sen va med Gumman som e hyperpigg nu jämfört med Hemi som bara är hängig å sur. Ja, nyheterna nu på teven :)

Hoppas alla haft en bra och fin en dag <3

tjiing!! <33




Kommentarer
Postat av: emelie

tack jag tog del av det<33

2011-02-14 @ 20:09:27
URL: http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

var så lite så <3

2011-02-14 @ 21:23:49
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0