movie

har beställt ytterligare bilder nu från Fuji... så inväntar dom kanske på fredag om jag har tur, eller nästan vecka då :) Gjorde Kycklingfile idag, sist jag gjorde det var typ 3 år sedan? Ja, då jag bodde i norrfors vare iaf så det var längesen..



blev jättegott, takterna sitter kvar :)

Och på posten idag fick jag en gratis film efter att medverkat i en frågeställning på nätet. Det blev denna, som vi kanske ska se nu senare ikv:



Sen msåte jag också hinna gå igenom lite kläder, för imorrn har jag ingen tid alls :) Då äre mammaträff på Villis som gäller, handla å sånt. Även ringa angående föräldraskapet, sen fixa med fk angående jänsställdighetsbonusen som vi är berättigad. Ja mycket.. vill juh träna.. men ingen tid till det än. Hoppas snart.

Och hemi är jättehostig.. måste komma ihåg å köpa hem fler suppar imorrn, har bara 1 kvar och så förkyld osm han e måste vi ha mer. bra när dom ska gå å sova att he in en.

Ne nu ska ja väcka upp Lillan, sen förhoppningsvist hinna med lite till innan kvällen e slut.. :)

tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Marlene

Här är vi också förkylda, hela familjen. Meja hostade så hon kräktes upp massa slem igår kväll..inte så mysigt men sen sov hon gott ända till kvart i 7 i morse, så det var nog bra att hon fick upp det. Ett tips vad gäller värkmedicin/febernedsättande: Flytande ipren för barn går jättebra att ge och är himla effektivt, iaf på Meja. Hon tycker det är gott som godis (smakar apelsin) och hon blir inte pigg på ipren heller som hon kan bli på Alvedon. Suppar funkar inte alls på henne längre, därför känns det bra att kunna ge flytande. Finns smarta doseringssprutor som gör det ännu enklare att ge.

Kram

2011-02-15 @ 21:45:15
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: Emma

Ursäkta, jänsställdighetsbonusen?

Menar du jämställdhetsbonus?

2011-02-16 @ 08:00:31
URL: http://emmalundgren.wordpress.com
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Okej Marlene :D har aldrig tänkt på det, bara på supparna å de. Kram



Emma - Hehe japp, blev lite felstavat där xP

2011-02-16 @ 08:06:50
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0