bloggpaus och diet

varit lite inaktiv, sånt som händer. Hade också en tanke med det, eller 2. Ska ha det lättillgängligt å hitta å förlossningsklippet nåra dar till så därför ja inte skrivit nått efter det, sen att ja ska ta en bloggpaus några dagar. Och denna pausen innebär datafritt i huvudtaget. Ska inte alls sitta vid datorn, utan få alt gjort här hemma med allt istället, 1 gång för alla för det är just datorn som e en stor del av boven å det.. näe så skärpning!

Är också inne på dag 2 av min diet. Äter shakes och bars i 14 dagar nu har ja bestämt mig för. Har en del urval, och det blir 5 mål/dag. (ca 500-600 kcal tot)

Har gått jättebra hittills faktiskt. Sen en tid på slutet av graviditeten med holly så åt ja inte så jättemycket, kände ingen ork dels, så det dära med att hantera lite hunger är inge problem. Kan då säga att ja varit hungrigare än med detta. Är inte alls hungrig t.o.m! Är snart inne på 3:e dygnet ja :)

Detta är det som jag har i mitt program (smakerna/varianterna), uppdelat då på olika dagar osv i 14 dagar. Som tex choklad varje frukost å en bar i mellanmål osv..


Och dessa:





mina vitaminer och en sjujävla massa vatten! Är då inte alls hungrig nu, å ja som gruvade mig inför detta. 12 dagar kvar då, *tummen upp*


Nån fler som kör liknande eller ska för en kortare tid?

Ja, nu vet lite vad som försigår å det, barnen håller på å bli friska också :)

Näe, blogg/data paus nu!

:)

tjiing!! <33





Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag hoppas att detta "dataförbud" även innefattar karln i huset, så även han hjälper till med hushållssysslorna!

2011-02-27 @ 13:03:51
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: Emma

Håller med Marlene!

Finns det inte tid för dig att sitta vid datorn så bör inte Daniel heller ha tid med det...

2011-02-27 @ 13:25:43
URL: http://emmalundgren.wordpress.com
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Ska då inte bli nå problem med det :) Han har inte heller tid å sitt vid datorn/spela eller annt, för nu äre fullt skå här hemma med allt möjligt som ska gås igenom/fixas.



:D

2011-02-27 @ 14:07:42
URL: http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Isas Morsa

skönt att ni börjar friskna till. tvärtom härhemma- vi har blitt sjuka precis. jag och isa har ögoninflammation och resten är bara hostiga o snorar. ijj..



ps. svara på kommentaren i min blogg så jag ser. ;) pöss

2011-02-27 @ 23:49:02
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Donken - Ja, det är jätteskönt. Bara man själv inte blir sjuk då man inte varit det hittills, lär man å se snart.. :P hehe



Ajajaj, lät inge kul alls, hopppas det är bra emd er trots dom besvären!



Okej, ska kik )

2011-03-01 @ 08:26:15
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0