1 vecka redan?

Nu sover Holly bredvid mej här på golvet i vagnsinsatsen.. :) sitter läser bloggarna som jag följer, och ja, det som jag brukar göra vid datorn.  Idag är det fredag och jag fattar inte vart tiden drar iväg, seriöst. Tyckte helgen som var var bara igår, men visar sej vara 1 vecka sedan och har man fått nått vettigt gjort? Jo, lite men inte såpass som jag hade hoppats på. De e som att de e sirapen.. det är segt.

Idag sere ut att lätta på himlen, och soligt äre så ev att man går ut då, beroende på hur det mås för Hemi. Hörde host för ett tag sen från hans sovrum, men han somnade om lika snabbt. Holly har också börjat låta rasslig, lite hosta å sånt. Hoppas då att hon inte blir sjuk! Om inte hemi är pigg nog och frisk nog så blire bara hon som kommer med ut, så har det varit sen söndas.. men bra är ju det å hon bygger på sitt försvar och håller sig frisk :) Igår ställde jag ut henne på altanen där sovde hon gott i 4 h.

Ne nu ska jag ta mig nån fika medan barnen sover, hemi har inte vaknat för dagen ännu. Sen ser man vad som sker under dagen, hade gärnat fått klart i förrådet där ute, och sovrummet!!



tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Victoria

Hur är det med Hollys brock förresten? Är det kvar eller har det gått bort?

kram

2011-02-18 @ 18:58:12
URL: http://victorianilsson.wordpress.com/
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Det är kvar, fast fortfarande litet. Har då inte blive nå mera med det som tur är.

2011-02-18 @ 21:59:25
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0