Dyster dag, men mkt gjort

Idag satt jag bara hemifrån (pappas lägenhet) med allt skolarbete. Läste stortsett klar en bok i Sve B, ska bara skriva loggbok om den och en Argumentation av en artikel. Imorrn ska jag däremot på skolan å göra klart dom 2 sakerna å lämna in till svenska läraren.

Usch vilket tråkigt väder det har varit idag, regnet har bara piskat ner.. bra plugg väder iaf :)

Var också en sväng ikv å fotoade på varvsberget.. hade tråkigt.. det var precis innan åskan hann komma å tur var väl det :D Hehe!

Igårkväll var ja förbi hos syrran å hennes kille, åt man å umgicks lite.. var kul :)
Här är några av bilderna jag tog tidigare ikv..



Love you who ever you are there inside of me <3



Sen började det ösa ner regn så dom bildera får duga sålänge justnu!


Måste då säga att bebisen är livlig, jänner all rörelse nu utanpåmagen å det syns utanpå magen med.. ^^ Och min navel är snart ett minneblott! snart säger det nog "plupp" å så står den utåt :) Hehe
Tjiing! <33




Kommentarer
Postat av: Victoria

Fina bilder! Trodde åskan skulle komma hit också, men hörde aldrig av den.

kram

2010-09-17 @ 09:42:35
URL: http://victorianilsson.wordpress.com/
Postat av: camilla

Haha ja gud så det regnade.. världens storm där uppe x) fick lov att avbryta för det gick inte att stå ute med bar himmel ^ ^ tack!

2010-09-17 @ 10:45:47
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0