1 vecka

Nu känner jag att det är dax att återuppta bloggandet igen, var ju trots allt veckan sen nu ja skrev sist.
Jaha nu har man varit hemma i 1 vecka sen igårkväll, rullar på bra här hemma.

Både när det gäller lillan och Hemi. Hemi vill förståss ha xtra uppmärksamhet av mig när jag ska amma lillan, men hittills har det gått bra. Passar på att umgås med Hemi då lillan sover, tur hon sover ett tag då hon väl sover. I tisdags var vi på BVC första gången med lillan, då hade hon ökat bra, ngt på 200 gram och +2 cm på längden.. på 1 vecka. Hon växer fort.

Sen så har Thea äntligen fått åkt in på BB honmed.. en pojke fick hon :) Så roligt! Vi går liksom "hand i hand" med varann vad gäller barnafödande, hehe :) Förra och första gången fick hon en tös, 2 månader före jag fick Hemi. Denna gången fick ja en tjej å hon en pojk, 1 vecka å några dagar efter mig. Såvitt jag vet har alla i försäldragruppen fått nu, längtar tills återträffen i Januari/Feb

Lite bilder från veckan som varit sen hemfärden från BB









Och Hemi :)





Sen när det kommet till lillans namn, lite komplicerat har det varit och är fortfarande
har svårt för att ändra namn, helst då man varit inne på ett speciellt länge
men vi ser väl vad det slutar på, tur man har dessa 3 månader på sig

Näe ska städa nu medan alla andra här sover..

Tjiing!! <3




Kommentarer
Postat av: Victoria

Fina bilder! Blir spännande att veta vad lillan får för namn till slut. :)

kram

2010-12-11 @ 14:42:50
URL: http://victorianilsson.wordpress.com/
Postat av: Emma

Jag tycker då att namnet du skrev åt mig är perfekt! Gulligt å inte så himla vanligt :P Jag röstar på det! (inte för att min röst väger typ nånting alls men... :P)

2010-12-11 @ 14:51:47
URL: http://emmalundgren.bloggproffs.se
Postat av: Camilla

Vichie - Jo, tillslut måste ddet bli ett namn :)



Emma - Ja, jag gillare :)

2010-12-12 @ 12:17:03
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0