Nya tag

Sådärja. De äldre barnen är lagd, minstingen har fått mat och är nöjd och nu finns lite spelrum för att förbereda inför morgondagen och ta igen sig lite efter dagens gång. Var tänkt att ta rundan ikv äntligen men tror jag spar det tills imorrn, känner mig slut på! Bättre att jag e uppe vid tuppen å kanske kan ta mig an en tur innan frukost när förbränningen är som högst :) Skall ju upp tidigt hursom näre vankas Trollstugan för Hemi å Holly, så lägger ja min en timma tidigare ikv skare inte vara några problem.

Påtal om det sku ja hittat fram gåstavarna som ska finnas här hemma nånstans, ska kombinera stavgång med PW och löpning, samt styrka som jag kör utöver det då. Har ju trots allt 16 kg kvar nu till mitt mål, och förhoppningen är väl att ha gått ner 10 av dom på ca 6 veckor, för så långt äre kvar tills vi ska på bröllop :) innebär från dagens läge att gå ner minst 1½-2 kg/vecka.. borde inte vara så svårt tycker jag. Och ska ja gå ner till mitt mål (totala mål) äre 2½-3 kg/vecka som gäller.. låter lite men vrf äre då så svårt?! Nä positiva tankar, ska fixa 10 kg iaf har ja då bestämt mig för!

Får min dagliga inspiration från denna sidan: http://worldofshape.com/resultat/bilder/videos "fitnessfighten", och resultaten på bilderna skiljer sig 30 dar endast :) deras direktioner: Äta omkring 1500kcal max/dag, träna MINST 1h/dag.

Nog pratat om vikt och träning nu för denna dagen, nya tag imorrn för den sakens skull.
Här är jag typ 2007, i mina "ynka" 72 kg.. längtar som bara den tillbaks t siffran.



Nu ska ja ta mig an ett nytt tvättberg bestående av renkläder som tar upp hela vår säng! Haha blir mkt kläder med många barn och en karl som byter kläder 3 gånger om dagen, för att inte tala om hur många sockpar det går åt.. det ni.

tjiing!! <333






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0