Fyndigt

Är man ihärdig så kommer man tillsist över sånt som man vill ha/letat efter :) Gick ju inte så bra sist med Villervalla jack modellen jag jagade förut, blev en pop ist tillsist men nu har jag funnit 2 grejer till på min lista som jag bestämt att det ska investeras.

Detta babygymmet (Nova som ligger och sover i det)
då vår förra (en ställning) har gått sönder när Holly var liten.



och denna sängen till Hemi :) Vi bor ju bara i våran 3:a så blir trångt med alla 3 sängar i samma rum (barnens) så då blir detta lösningen, Hemi i denna ovanför Holly och Nova i spjälsängen. Kommer bli super! :)



Båda sakerna för 560:- !!

Och mer är på ingående & utgående, har fått sålt en del saker själv och mera som ska säljas så det är så kul att bli av med gammalt och in med lite nytt iaf :) Den enda riktigt dyra grejen framöver är Novas kommande bilstol som vi redan tittat ut och bestämt oss för, den nyaste Britaxen Max Way.. men den ligger på 3000:- så sparar för fullt nu för det är den ENDA stolen som vi Möjligtvist kan ha i bilen vi har nu brevid de andra 2, är inte helt 100 men det ären enda stolen som e smal.. anrs går inte dörrarna att stänga :P alla andra modeller e för breda.. måste mäta en xtra gång för säkerhets skull, för en ny bil ligger långt bort.

Ne nu ska ja förbereda mig för att hämta de äldre på Trollstugan :) Och se om jag får denna såld




Förhoppningsvist!

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0