Förena nytta med nytta..och liiiite nöje.

Kom på ideen efter att vare ute på morgonsidan/förmiddan med alla kidsen, why not ta cykeln å ha de äldre där bak i kärran så de kan sova medans ja tränar? :) Och så blev det också, lagomt till lunch när Daniel också är hemma så tog han en sovandes Nova och jag drog iväg med de andra. 1 mil blev de och det på 45 minuter drygt.



Nova i en av sulkysarna, sovandes.


Holly i sandlådan :)

Sen när vi kom hem bleve mera lek när dom hade vaknat så nu har vi haft en heldag ute! Undra om dom ska va slut på ikv efter badet tro? :) Hehe hoppas de sover gott inatt för imorrn väntar en tidig morgon när de skall till trollstugan igen. Nyss smakat "Calippo" med dessa glasskulor i behållaren.. mums så jag saknat! Å det är väldigt kalorilåg (endast 25 kcal/glass) så den njöt jag av och tillät mig själv att äta denna dagen efter att vare så duktig. Känner att ja fått ett väldans flyt med det hela.. hoppas det fortsätter såhära med lusten min :)



Finns då mycket roligt att leka med, där går ingen nöd på utegrejer :)

Ne, förbereda familjens mat samt min egna sen vaknas badtime för kidsen tillsist nervarvning å sagomys! Efter det Egentid för mig själv och med Nova samt DH :)

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0