Byte

Blev en paus, både med träningen och bloggandet sen man blev förkyld. Men nu är man frisk igen, om man bortser min lilla snuva som vil rinna till ibland. Så nu blire att ge gärnet igen och ta igen dessa 3 dagar som varit vilodagar. Annars då? Jo Fullt upp här hemma as usuall :) Haft besök senaste dagarna, pappa var här så det var skoj! Åkte igårkväll och vi bytte bil med varann när audin sku besiktas så nu kör jag med bmwn, liten å trång med det går! Bilstolarna satt konstigt nog bättre i den här än audin, så nog skare gå detta bara vi spar på packningen näre ej är en kombi.

måste då säga vilken skillnad att gå från diesel till bensinare, inte bara vad gäller priset (inte det jag syftade på just precis) utan körstilen.. bara dragläget är ju sån fantastisk skillnad mellan dessa 2 bilar, haha inget kärringstopp än! :)


Nä, saltkråkan nu med barnen sen he dom i säng för att sova lunch. Sen städ å tvätt för min del (:

tjiing!! <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0