Våren är bortsnöad

Imorse väckt Hemi mig 07 och först av allt som han börja göra var att klä sig, letade efter sockarna från igår och verkade alldeles förtvivlad. Efter lite spring i rummet hade han hittat allt å började klä sig allteftersom och sen tog han min hand å drog mig till hallen där han slet i ytterkläderna.. Han ville ut! Var då första ggn han gjort liknande, men ja sa att vi måste ju få i oss lite frukost först och vilka protester jag fick! Huja vad arg han blev men hjälptes inte, mat i magen sku vi ha först så efter en stunds nerlugnande så kom han på att han faktiskt var sugen på nått! Haha ja vad ska man säga om dom små iband (:





Nova fortsatte sin sömn med papsen så efter holly vaknat å vi ätit gick vi ut och mkt snö har det kommit nu efter natten som var! 1½ dm ca har det tillkommit hos oss! Inte är det vår än på ett tag.. å ser ut som att påsken blir lite räddad i år, det återstår att se. Hade med mig kameran ut å många fina bilder blev det :) kik å njut!

























har såna duktiga små snöskottare allt :) Nästan hela planen drog dom å hjälptes åt och bytte av varann, hehe mina älsklingar <3 Efter 1 h var dom lagomt trötta att allt som återstod var in, äta å sen sova lunch :)

tjiing!! <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0