Fyndiiiiiillllifynd!

Min äldsta väckaklocka väckt mig imorse (Hemi) Han kom in 05.35 å sen dess ha ja vare uppe. 06 var det Dags för projekt klä oss, äta, packa in i bilen, köra till dagmamman.. 08.00 var allt det klart & ja å Nova begav oss på "shopping" (handla mat) :P Har fyllt kylen med mycket härligheter, och en del som var nedsatt pga kort datum, mycket givet! Tackar konsum som e så duktiga på detta



Samt ett stor blöjköp, 504 för allt!



Åååå Lite breakfast på ICA i form av kycklingcurry & sen fortsatte man hemåt. Där lagomt för amningsdags, samt lite surr över luren. Ett samtal till min käre kompis Andreas so jag ej hört av på 1 år, och inte sett/träffats på snart 2 år. Men det var inget som märktes av utan vi känner varann såpass att det sku kunna ta 5 år å det endå kändes som att det var igår vi senast sågs, ja ni fattar.

Lite stök och sen in i bilen och mot vmina igen,  denna ggn i sällskap av svärmor. Låg på påvägen ner för att hinna dit skräpet skull, men tiden rann iväg när man blev sinkad inne på villis av det enda rödljus vi har, några övergångare och sist men inte minst farbror blå. Blev inte stoppad eller så men kom ikapp en polisbuss längs lyckselevägen och tog det genast lugnare, likaså polisen som höll 55Km/h där det var 80... hann knappt i tid tack vare det. Påvägen ner igen stod dom med lasern å lurade bakom en knepig kurva, ja där lär dom få stopp på många bilar garanterat. Ja klarade mig fint iaf, visste ju om deras närvaro i krokarna som tur var.

Loppis därnäst och lämnade kläder till välgörenheten, samt fynda jag nått som vi letat länge åt barnen, fattas dock 1 bara så dom slipper fajtas om den :) En fåtölj! (75:-, bild nedan)

Sen vare bara barnen som saknades som hämtades hos dagmamman :) Hade lite mer shopping som väntade hemma, mitt pkt från H&M med lite grejer år barnen, bla dessa skor som Hemi ska ha i sommar




Body från Blommona på villis, 30:-




Fåtöljen



Alla ärenden.. check!

Såhär dags å efter allt e jag nu alldeles slut på! Känner mig tjock i skallen svettas som en gris i värmen som vi har.. en svettig natt framför mig, hoppas på sömn för det behöver jag, måst ju orka med nästa dag, fullspäckad med garanterat massa bus och stök med mina små! Btw, Dagens middag var gudomligt god.. sku kunna ätit hur mkt som helst! För er som inte testat Abbas färdiga såser till laxen, ni har missat nått!



tjiing!! <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0