Finbesök

Hej på er trogna läsare! Ser att det är i snitt lika många till antalet varje gång jag loggar som är inne varje dag. Ibland fler å ibland mindre men har börjat se en å sama siffror nu å det tyder förhoppnignsvist på trogna läsare, jättekul med såna tycker jag (:

inte för att jag kan förstå hur mitt liv verkar vara intressant, men tydligen äre det för den siffran och det är kul att se, å även höra ibland när man väl får kommentarer.

Sen sist ja skrev har det hänt en del, Pappa kom hit i helgen och gästade oss från lördan till söndan. Är ju så långt att köra för att bara vara över dagen (ca 24 mil enkelväg) så då intar han vår fåtölj å sover över de gånger han kommer, alltid lika kul och uppskattande! Mn hinner ju ses en längre tid och barnen får rå om sin morfar :) Nova fick sitt första gosedjur, en blå nalle med snuttefilt som Holly ville ha mest, haha  ^ ^ Anrs blev d en lugn helg när barnen fortf inte var helt friska, Holly hade på lördakvällen där lite feber så hon var inte alltför pigg alls. Vmina på söndan, en sen lunch på Frasses och sen begav sig pappa hemåt stora staden igen och vi hem till Malgovik igen.

pics från weekenden





Inte så mkt som hänt sen dess, barnen sku ha vare på trollstugan igår när dom verkade kryare på söndan men dom vaknade å var mer rosslig än tidigare så dom blev hemma. Fortf sjuka, och stackars lilla Holly som inte orkar med sig själv för 5 öre :( Grinig för minsta lilla petning från brorsan eller att man säger åt henne "inte röra/vara", ja det är inte lätt att va liten, och dessutom sjuk! Nej hujeda.

Och Nova blev ju 5 veckor i lördas, tänk vad tiden går. Snart är hon 2 månader och hon växer så det knakar! ja till utseendet iaf, vet inte vikten eller längden nu när vi ej varit dit än sen sist, men imorrn får jag vet för då ska vi på första läkarkollen (träffa läkaren) sen vi låg på BB, anrs har vi bara vägt och gjort det andra vanliga.. så ska bli spännande å se om min amning räcker till eller vad domen blir. Jag hoppas då det iaf men hon drar ihop sig flertal ggr/dag som om nån kolik skulle finnas, så hoppas det ej är nått som hon ej tål med min mjölk eller vad det kan tänkas vara.



Alla 3 sover för tillfället, när dom vaknar ska vi dra till Skansholm och vara med barnens farmor en sväng :) Sen har jag som plan ikv att rensa igenom det sista bland bebis/barnkläderna och annat i tygform här hemma för då ska det som är skräp köras på bränngropen imorrn så vi blir av med litegranna. Och självklart hoppas att barnen är krya nog imorrn för att vara hos dagmamman, var ju som ett himla bra tag sen för Holly nu sen hon var dit.. är ju inge bra om det går för lång tid heller.

Nä, hänga upp tvätten och sen förbereda inför barnen när dom vaknar :)

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0