Mördare

Ja, det är vad jag är. En blommördare

Trots min praktik hos en florist och i blombutiker i Övik under gymnasiet så är jag helkass vad gäller blommor. Har vattnat ihjäl några genom de senaste året så började ge upp men fick lite skymt av hopp då min julstjärna lever fortf mot alla oddsen som varit! Har t.o.m börjar växa vidare så bestämde mig för att den sku få lite mer sällskap, och köpte en Gul Begonia (tror jag den hette, hehe) som nu också står här i köket.



Börjar arta sig och förhoppningsvist kan jag ta hand om den också,
har läst på xtra nu så känns inte oroväckande längre =)





Som ni ser har den växt från det röda å uppåt, en bra lång bit sen i Julas :P

tjiing!! <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0