Lekmer

lugn morgon bestående av lek och bus här hemma. Barnen har under tiden jag tog mig an tvätten rivit ut hela rummet, tömt alla lådor bokstavligen upp å ner så nu får mamsen rolig städning sen sig :P





"Genom lek med duplo tränas och förbättras ditt barns koncentrationsförmåga"
Ja det läste jag i en tidning häromdagen och det har etsat fast sig i skallen.
Vicken tur då! Hemi som tillbringat många timmar åt sitt duplo när det gäller
lek och syrran verkar gå i samma fotspår, positivt. Visste jag ej :)



monterade in en grind igår till badrummet, så nu är den på plats. Det var då
på tiden nu när Hemi gillar att smyga upp om mornarna (ja riktigt tidiga mornar!)
å vara där inne å leka å man vet ju aldrig vad han kan hitt på.. så lika bra
med andra ord att det finns ett stopp in dit.
Visst blev det bra?!

Ne plocka upp röran som blivit och väcka Nova :)

tjiing!! <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0