fastBreak

Min frukost



En färsk mango i bitar, havreringar, en halv mugg yoghurt å toppat med kanel.
Proviva till dryck. Mmmmm, detta gjorde gott i magen. Men det var 2½ h sen
nu sitter jag med min mellis, en avokado och några bananbitars "rester" från
barnens mellis, så det har jag att gotta mig med (:

Känner mig så motiverad (mer än nånsin) att komma i form efter dessa graviditeter.
Ändra om kosten helt och inte bara följa en diet utan att ta allt detta till min
vardag, för barnen ja för hela familjen. Men något startdatum är ej
fastställt, men nu jävlar äre dags (Ja, mer än nånsin) att bli kvitt överskott.
Måste börja mjukstarta och återuppta min hälsa som jag en gång hade för 3½ år sen

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0