Update

Ännu en dag gjord och idag var den slitsam. Efter att lämnat och hämtat barnen själv hos dagmamman e man rätt slut på, helst när båda 2 strejkar och man ska bära dom båda + en till innuti en, ja blir jag inte stark av det så vet jag inte :P Är så man får se på saken. När de är hos dagmamman går det fint, är ju bara några steg från dr bilen blir parkerad å sen in i huset men något helt annat vad gäller Trollstugan. Det som skiljer sig där e att man inte får köra bilen fram till porten/innergården (hade underlättat) utan man måste parkera ute på stora vägen, sen gå in på bostadsområdet en bra bit å sen längst bort är huset in dit, hittade inte ens rätt första gången när det var som en djungel att hitta rätt hus och portingång. Innan barnen e avklädda/påklädda, gud så svettig och ont man har fått då. Som tur är det bara 4 tillfällen i veckan, hade det vare fler tror jag nog att bebis hade kommit redan :P

Och ingen respons från bm idag, ringde till henne på eftermiddan för att höra vad som blev sagt men fick inte tag på henne så är i en ovisshet nu fram tills jag vet hur domen lyder.. ringer hon inte innan lunch imorrn så ringer jag henne igen å hoppas på svar. Är fortf lugnt än fast jag fick så ont tidigare nu ikv (låg på golvet med Hemi som störde syrran när de sku lägga sig, så vi låg å titta på "familjen annorlunda" å sen när ja sku kliva upp fyfan så ont jag hade i hela kroppen, tog några minuter innan man tog sig ens upp på knäna, ajaj ska inte lägga mig igen sådära.

Fika upp min tallrik med bär sen sängen, blev ju ändrat med dagmamman när det krocka med annat för henne så imorrn ska dom dit igen när onsdan blev inställd så än får man inte pusta ut, utan det ser vi fram emot på onsdan.. förhoppningsvist :)

tjiing!! <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0