Unga Mödrar

Har nyss tagit ut en kladdkaka som ska få svalna av lite, fick ett sug nu ikväll och har ju en massa ägg hemma så snörde ihop en smet å slängde in i ugnen, MUMS!

Och Hemi han e hos farmor och Pe ikväll. De va så sugna på att ha honom så han hämtade upp honom tidigare så han ska sova över tills imorrn. Tanen var också avlastning för mig så jag hoppas Holly bli någolunda å ha å göra med imorrn när brorsan e borta, hon bli som sagt mer krävande då än vanligt men vi ser väl. Tanken var god iaf :)

Satt och kika in Kanal 5 play tidigare ikv å såg lite program som ja missat, som bla Unga Mödrar (danmark´s) och kan inte fatta hur man kan tänka /prioritera en bröstoperation för försäkringspengar från att deras hem brunnit ner, nä då ska det läggas på ett par nya bröst ist för att spara undan till ev flytt hemifrån i framtiden eller ens grejer åt sin son.. åhh, sånt kan verkligen suga energi ur en, hur tänker hon?! Finns bara 1 vettig kvar i programmet där, Camilla som hon heter.. resten e ju speciella, verkligen! Menar hos dom med hunden å katten i svinstian, inte ens ork att städa, hålla efter hur ska det gå när barnet kommer sen?! å rädd för att soc ska ta barnet från dom, självklart ska dom va rädd för att soc kan kopplas in, spec när det filmas i deras hem så land å rike kan se deras svinstia, usch! Nån som sett/ser på serien? Åsikter? Dela gärna med er..

nä nu har ja skrive av mig den frustrationen som ja fick av dagens avsnitt, haha fattar inte ens att ja orar bry mig men ha fastnat i serien där.  Nä nu ska ja tjocka mig med kladdisen sålänge det är tillåtet att äta sån gotta! Menar sen näre e amning som gäller kan ja inte stoppa i efter smak å lust inte så ska pass på nu :) kan va sista kladdisen på ett bra tag, man vet ju aldrig när det vill hända nått

tjiing!! <33





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jadu, jag har också fastnat för serien. Men min sambo brukar fråga hur jag klarar av att se de.. Och ärligt talat tycker många där beter sig illa.. Ja de med brösten sa jag "häng bröst" hur kan hon ha hängbröst? Nä hon knappt har några bröst? Och dom som inte ens klarar av att städa jaa fattar inte ens hur dom då ska klara av ett barn...



Men finns ju människor till allt..

2012-01-26 @ 22:37:51
URL: http://stunell.bloggplatsen.se
Postat av: Helena

Har alltid tyckt att programmet va lite roligt, jag tror ja följt Malou Stella som exempel sedan första säsongen när jag själv skulle ha barn.

Kan inte fatta att de är inne på säsong 12 =0

Jag kan definitivt känna igen din frustration över programmet, man tittar på de olika personligheterna o undrar HUR de hamnat i situationen, varför de inte tänker längre... Som den förbannade bröstoperationen...

Kan man inte tänka längre, typ ja behöver spara för att kunna ta hand om min son, ha en egen lägenhet och bete sig som en VUXEN...

Såg ett avsnitt där hon sa ' Han ska INTE sova i mitt rum, tänk om ja vill ha besök... Nej han får sova inne hos dej mamma'

Har inte mamma rätt till ett eget liv??

2012-01-27 @ 11:00:46
Postat av: Celine

jag har alltid oxå följt programmet redan innan jag var gravid med.. men jag kan verkligen inte förstå hur hon tänker, det är egoistiskt.. jag sätter min son i första hand, spelar roll om jag inte har nya kläder eller massa nya saker.. så länge han får nya, rena och hela kläder.. usch, ibland blir man bara arg!

2012-01-27 @ 18:50:38
Postat av: Emma - mamma till Maya

Jag kollade på det för ett tag sedan på kanal5 play men har inte koll på vilken säsong det är som sänds nu. Vet du om de visas på webben med?

2012-01-29 @ 15:04:18
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0