Kommentarer ang inlägget "Unga Mödrar"

Har fått några kommentarer från mitt inlägg tidigare
iveckan ang Unga Mödrar, ska ge svar på dom nu


Emma - Mamma till Maya
Jag kollade på det för ett tag sedan på kanal5 play men
har inte koll på vilken säsong det är som sänds nu.
Vet du om de visas på webben med?


Svar: Dom är inne på sässong 12 nu sen förra veckan ungefär,
dom avsnitt jag missar kollar jag upp på Kanal5play :)

Celine
jag har alltid oxå följt programmet redan innan jag var
gravid med.. men jag kan verkligen inte förstå hur hon
tänker, det är egoistiskt.. jag sätter min son i första
hand, spelar roll om jag inte har nya kläder eller massa nya
saker.. så länge han får nya, rena och hela kläder..
usch, ibland blir man bara arg!


Svar: Nä man förstår sig helt enkelt inte på vissa och det kan dra
en långt åt vansinne, men hoppas hon får en lärdom av sin "investering"
nu att hon i framtiden hade behövt pengarna där ist för ett par nya bröst :)

Helena
Har alltid tyckt att programmet va lite roligt, jag tror ja följt
Malou Stella som exempel sedan första säsongen när jag själv skulle
ha barn. Kan inte fatta att de är inne på säsong 12 =0
Jag kan definitivt
känna igen din frustration över programmet, man tittar på de
olika personligheterna o undrar HUR de hamnat i situationen,
varför de inte tänker längre... Som den förbannade bröstoperationen...
Kan man inte tänka längre, typ ja behöver spara för att
kunna ta hand om min son, ha en egen lägenhet och bete
sig som en VUXEN... Såg ett avsnitt där hon sa ' Han ska
NTE sova i mitt rum, tänk om ja vill ha besök...
Nej han får sova inne hos dej mamma'

Har inte mamma rätt till ett eget liv??

Svar: Jo hon har ju alltid varit som hon vart, en trodde hon
hade mognat på sig och blive annorlunda nu men icket, det
fick man bevisat ännu en gång nu. Jo såg det avsnittet också
och attar inte heller som hon resonerar, men det är väl så att
ingen sku titta om de inte var just dom personerna som var
med i programmet (tror jag) att det skapar debatter mammor
sinsemellan osv :) är nog till för att göra oss upprörda x)
men gud så frustrerad mna kan bli.

Anonym
Haha jadu, jag har också fastnat för serien. Men min sambo
brukar fråga hur jag klarar av att se de.. Och ärligt talat
tycker många där beter sig illa.. Ja de med brösten sa jag
"häng bröst" hur kan hon ha hängbröst? Nä hon knappt har
några bröst? Och dom som inte ens klarar av att städa
jaa fattar inte ens hur dom då ska klara av ett barn...


Men finns ju människor till allt..

Svar: tänkte ockås på det, hon har ju knappt några bröst så att
säga att det är häng förstår jag inte. Kunde hon inte bara säga
istället att jag har nästan inga bröst, hade ju låtit bättre det isf
men:) man ska då haka upp sg på allt x)! haha ja hos dom
vill jag då inte befinna mig, verkar som 2 sluskmännskor det
dära, och lata så jag vet inte vad, hoppas man får följa å
se sen när barnet kommer fö å se hur det går för dom.

Är det mer om Kanal 5´s serie Unga Mödrar som du tycker
till om så skriv/kommentera, ja dela med dig av det :)

tjiing!! <333








Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Maya

Åh, toppen! Då ska jag kolla på dem imorgon när Maya vilar :)

2012-01-29 @ 23:16:09
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0