inskolnings dag 3

Har fått en till fråga i Frågestunden, ska dra den först å främst:

Har ni några namn till den lilla? :)

Både ja och nej. Har ett bestämt namn om det blir en kille som vi vill ha, men däremot tjejnamn e lite om, vi inte kan komma överens om vilket eller något alls för tillfället. Daniel vill ganska fantasifullt och eget (jag med) hah men gränsen går ju nånstans tycker jag och vill bibehålla den röda tråden vi har i alla namnen hittills, men det kommer att bli svårt har vi insett så det kommer åtminstonde bli ett namn som passar med Hemi och Holly och som vi vill ha på barnet. Men något tjejnamn är inte än bestämt än, utan vi ser dagen då barnet kommer vem han/hon är och vad som passar bäst. Men komer säket ta tid innan vi kommit fram till något :) tur som e har man ju 3 månader på sig att bestämma efter barnets ankomst.


idag var det inskolningsdag nr 3, vi var ute hela förmiddan som vi var där och det gick jättebra. Dom fick titta på när traktorn körde förbi å skotta för nu har en snövåg kommit igen, 2 dm sen igårkväll/natt har kommit så var en hel del oskottat imorse när man sku ut med bilen men gick som tur bra endå.

Efter det blev de hem direkt, var ute å skottade det lilla som traktorn inte kommit år här på vår plan å barnen fick vara med, sen bleve lunch och sova för oss alla. Lyckades vila kanske en 20 min själv iaf, sen låg ja bara vaken i sängen tills vi fick besök av ib. Slängde ihop en blandmiddag (lite kycklingrester, kasslerrester i en sötsur sår och ris till det, blev rätt lyckad endå) å nu är barnen lagd sen 2 h sen.. skulle ta itu med tvättberget som blive nu i veckan men vet inte om jag orkar, varit som öm idag att jag trodde det var dags, kändes snarlikt dagarna innan ja fick holly så jag ber att det bara var träningvärk från de senaste dagarna, får int till att bli än min väska e ju inte klar än! Ne så stanna där inne snälla du minst 1 vecka till.

Näe, Fixa för morgondagen sen möjligtvist ta nån tvätt men vet inte, fårse vad jag orkar med.. har ångest att vi inte varit till Skansholm något när vi enligt D skulle skottat där idag, men det fick jag veta när ja hunnit vara hemma några timmar å att klä barnen å bara fara iväg är inte gjort på en kort stund. Speciellt inte när ja nu hela eftermiddan å kvällen mått tjyvens :/ å hem kommer dom inom 45 minuter så känns inte så lyckat att vi inte varit dit något, hade underlättat om jag kunnat stannat hemma å han åkt dit men sålänge de sitter i jag hurvida bilen lämnar gården så fick det bli såhär nu, hoppas det inte kommit mycket snö hos dom.

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0