4barnsmamma

Ja det är vad jag är för tillfället (kan ma kalla det för :P ). Efter barnens magsjuka å man själv vare dålig så fattas bara en sak, Jo att D också blir sjuk. Nu är han sängliggandes så fullt upp för mig. När en diabetiker har magsjuka äre inte lätt, ja jag vet inte hur många gånger jobbigare dom kan ha än för en fullt frisk en men utan mat så går ju det dära förbenade blodsockret åt alla möjliga håll.. så jag har det jag gör nu :P Tvätta alla leksaker sen barnens omgång, hjälpa Daniel och ta hand om alla och allt annat. Hoppas det blir kortvarande för honom som för oss alla andra, är nog skönast för honom att kunna röra sig normalt igen.

Nä det är bara att ta nya tag och göra det bästa av situationen. Dags för de äldre barnens bad, natta dom och sen ta lillan för hennes bad och tillsist kanske hinna med ett eget bad eller åtminstonde en dusch. Tidig dag imorrn!

Tror jag kommer sova gott inatt :)
om minstingen låter mig sova ostärt då vill säga

tjiing!! <333



Kommentarer
Postat av: Marlie -93a mamman

Hahaha, men klockren rubrik som fick en att öppna ögonen ordentligt och ta förgivet att du hade en fjärde påväg! ;)

Nejmen usch, krya på er!

2012-04-22 @ 18:50:00
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/
Postat av: Marlene

Jag tycker du ska försöka få Daniel att börja äta LCHF, alltså ta bort så mycket kolhydrater det bara går. I princip alla diabetiker mår jättebra på denna kost och många kan till och med sluta helt med sina mediciner. Detta innebär förstås också att han får sluta dricka öl och läsk (allt innehållandes socker egentligen). Läs och visa honom detta: http://www.kostdoktorn.se/diabetes/

2012-04-22 @ 20:14:31
URL: http://solkatt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0