Bagagelucke Loppis Fynd

Tack för åsikterna/kommenterarna ang barnvakt´s inlägget tidigare,
ska ta itu och svara på allt också :) Hehe

Till helgen då, lördan vare ba lugnt, inne dag här hemma och lekte med barnen hela dagen, sket i allt som had me städ å annat å göra. På söndan kom pappa hit en sväng på dagen. Han hade dagen innan varit på en stor bagageluckeloppis i Övik mitt emot brandstationen på fotbollsplanerna där å fyndat en hel del åt barnen, vilket uppskattades rejält :)

Detta va vad han hittade:






















En massa böcker av olika slag, älskar Disney serien med böcker, hade själv såna när ja var liten å dom har ja väl kvar hemma i Norrfors i huset där :) En jacka åt Holly, och overallen som såg ut att passa precis nu, så den lär hon växa ut direkt :P samma med skorna, strl 21 nu och hon kan ha dom precis.

Allt för under 200 sa pappa, och då hade han i den summan också fyndat egna grejer till sig själv, så det vart ingen dålig peng för så mycket saker :)

Sen tog pappa med sig overallen ja bad han åka ooch köpa genom mig, att han kund lägga ut för mig så ja fick tag i overallen ja blev tipsad om på Fb i mammagruppen där :) 299:- kr helt ny från affärn som sagt, jättefin, men en aning stor strl 100 :P oväntat men hoppas han hinner ha den i vinter då vi ska ha den på ev dagis.



Nä ska sätt mig å kolla på forts från IDOL, satt igår å fick mig en å andra skratt å några tårar också! Men här har ni lite bilder från igår först :)



Holly i en av pappas fynd (en pippilångstump dress i flece) Fick ej med dom på nån bild tidigare här ovan i fynden :) men här har ni en bild med dom på!



Hemi i galonisar när det regnade ute



Inge kul å sitta i en stillaståendes vagn sig,, "MAMMA"

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0