Ny människ idag

Godmorgon!

Riktigt pissigt idag kan jag meddela, iallafall här hos oss. Har sovit otroligt bra inatt, det tar på en att efter flera nätter fått sovit dåligt, så för omväxlingens skull blev detta en bra natt. Kanske hade å göra med att jag bytt täcke? Delvist. Tidigare när jag och daniel hade 120´s sängen delade vi på ett 180´s täcke men nu när vi har dubbelsäng har vi haft egna täcken, och om vintrarna brukar jag ta dubbeltäcket bara för att ha en massa att ha ellan knäna, sover som bäst då och inatt blev det premiär för dubeltäcket återigen (:

Hann va samlade hela familjen för frukost innan D skull iväg, sen dess har barnen lekt med varann och varit nöjda (håller på även nu) Blir ju svårare att aktivera 1 än 2 stycken faktiskt, dom hittar på så mycket på egenhand utan att man behöver ta fram leksaker eller annat, det gör dom själva. När den ene hittar nånting så hakar den andre på :)

Glömde skriva igår att jag inte hann baka något heller, njöt av badet där över timmen så baket får bli ikväll efter att barnen lagt sig. Blir då en inne dag idag me barnen, skull vare skönt med en promis men har inge regnskydd åt vagnen, men det har ju inte hindrat mig förut heller ;)



Strunta i stökröran på soffan ;D





Ne, göra nån nytta kanske! Köket är klniskt så det behöver jag ej bekymmra mej om, inte heller att göralunch idag då vi har rester från igår, åhh vicken toppen förmiddag.

tjiing!! <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0