Blöjfri Hemi

Gokväll på er
Sitter min kvällsliga dos vid datorn och fixar med lite grejer. Men mest diskusion i grupper på facebook som man dras som vanligast till. Är så kul när man vet att man har rätt och diskutera med andra :) hehe. Idag vart det inte mycket gjort, barnen sov lunch (medan passa jag på att sova själv) vilket var det dummaste jag gjorde! Var så seg efteråt än om jag sov en stund bara men kände mig inte ett dugg utvilad för det, låg mest på spänning ifall nån av ungarna sku vakna till i vagnen då vi ej har nån babyvakt.. så det suger.

Efter det gjorde vi oss klar för ett besök i skansholm hos svärmor. Mitt i allt stök där kom vi å störde, bjöd på middag (fiskpinnar fick det bli) å lite annat som hon hade att erbjuda hemma. Hjälpte till att he upp en hyllställning också, monterade ihop den och gu så fin den var. Skull lätt ha en sån här hemma om det inte vore för barnen :) Påtal om dom så var dom båda blöjfria under visiten där (mer eller mindre) och hemi var så duktig å sa till varje gång han ville pissa (har nästan aldrig hänt förut!) å är inte så regelbunden med potträning här hemma heller men han sa ivarjefall till då han sku kissa så vi sprang på toan å han kissa flera gånger :) Så stolt att han själv tog det intiativet. Fick fan lust nu att ta pottträningen på allvar nu när han e så duktig! Holly däremot kröp runt å lekte, å sen la hon av bajs så det blev fulla henne! Blev duschen och lite olja efter det, sen var hon så ren å fräsch igen ;)

Sen lagomt när Junior disney slutade så åkte vi hemmåt igen, och la barnen för kvällen. Fick även höra att eventuellt kanske Hemi ska få följa till fjälls från fre - lör och sova över i stugan där, blir mer tal om de timorrn eftermiddag om dom kommer å hämtar upp honom eller ej (: Mys om han fick följa med sina favoriter och övernatta! (:

Ne inta sängen nu och vanka upp till en ny sysslosam dag :)

tjiing!! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0