Sovrummet

Kvällsning Hälsning på er.
Har nyss kommit ur badet och känner mig som en ny människa, på riktigt! Sitter nu med en ansiktsmask som väntas på att tvättas ur och hår som ska baddas torrt. Barnen sover sen kl 19 så sen dess äre lugnt här hemma (:

Hann jag med listan idag då tro? Nej, inte helt men väldigt mycket endå. Sovrummet blev städat, kläder har tvättats rent, varit ute med barnen men altan blev ej tagen, och badrummet som ska röjas innan sängdax, är väl det som gjorts/inte gjorts. Men är nöjd med vad dagen har erbjudit, många skratt och överraskningar från barnen definitivt :) Så här kommer det, första officiella bilderna på vårt sovrum:







Ja stolen, och lilla nattduksbänken på första bilden hör inte hemma där inne men dom hamna med på bilden iaf, haha orka inte flytta dom enkomt för en bild när jag höll på där inne =) Men anrs var det gardiner upp (har haft utan ett tag nu, inte orkat gjort nåt hittills) och fixat upp det sista på väggen, men ska upp mer när vi får råd till våra canvas och ord som jag vill ha upp :) Vad tycks om gardinen? Annorlunda vah? Gillar inte vanligt tråkigt, haha :) Kudden som D fick av mig när vi träffades <3

Sen ska ni också få se bilder från dagen med barnen :)



Holly ute å går medan Hemi på cykel :)


<3



bus med pappa



Ne nu ska jag avsluta och tvätta ur denna masken å se om det blev nå
bra eller ej. Sen snabbt därefter smyga mig ut å försöka få tag i reg numret
på bilen jag nämnde tidigare, han kom nyss å backa till bilen för att slänga"sopor"
igen.. så sa ut å se om jag lyckas denna gången. wish me good luck!

tjiing!! <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0