prio

Jag skriver väl en liten rad iaf ang frånvaron :)

Dagar som innehåller mycket, lite mer än vanligt nu tror väl de flesta men inte, bara att jag har mindre ork till allt några dagar nu så har prioriterat bort bloggandet/datorn dessa dagar å bara tagere lugnt på annat håll ist som att badat eller lagt mid tidigare om kvällarna :) Men nu igår å idag var det fullt upp! Ska på80 årskalas i helgen å är en hel del att fixa tills dess, presenten, förberedelser å allt därtill, sen en febrig hemi som inte är sitt jag till 100 justnu och en lillasyrra som gärna hakar på å gnäller lite xtra hon med bara för att ;) Och en "special" mammaträff var jag med på, ska berätta mer om den sen under helgen men imorrn iaf äre kalas som sagt å på söndag får vi besök, så nån gång under helgen ska jag ta mig tid å berätta om veckan som varit :) har hänt mycket nya roliga saker iaf.

nybadat så är len som en bebis.. ska lägga fram allt för morgon dagen å fixa sista med presenten :)
tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0