Goa ungar, en Go dag!

Vilken härlig Lugn kväll. Barnen ligger 1½ timma sen så därför det är så lugn här.
Idag tvättade jag några tvättar som fick plats på vår lilla torkställning nu när den stom stod ute är helt paj. Barnen sovd lunch länge å väl, under den tiden städade jag inne efter deras stök och var ute och ordnade till sophanteringen våran och var ett varv framåter till återvinningen med en fylld vagn av just: återvinning. I 3 h sovd dom nästan så fick tillsist väcka dom när de sov alldeles för hårt, haha :)

Hemi ville vara ute trots förkyld så det fick han. Bra om han e pigg nog å va ute så han blir kryare fortare, på med overallen bara å en halsvärmare så gick det bättre. Holly haka ju också på tanken å vara ute med brorsan, alltid skoj sej :) Men först fick dom dela på några mandariner för å få i sig lite c vitaminer!











Middagen för idag blev en snabb favorit: Pizza A la SaraLee! 15 min
och den e klar.. bra för dagar utan inspiration å brist på tid :)

Så känner mig nyttig idag för att jag fått så mkt gjort här hemma, daniel var duktig som tog eget initiativ och dammsög här hemma så man blir bara glad för allt rullade på bra idag, inga avbrott eller gnäll från onöjda barn. En toppen dag helt enkelt!

Och inte nog för det, sitter å är helt insnöad på tyger som jag önska jag hade råd med/att jag hade hemma.. älskar att sitta å sy eget (inte kläder för det är jag urkass på) men som gardiner, sängkläder, kuddfodral å sånt med inredning.. sitter å ser en hel del jag vill göra fint av (: spec till barnens rum, enkla tyger som verkar va jättepoppis nu (visste jag ej förrän jag började googla ltie om dessa) å inte undra på om dom e dyr efter allt jag läst om x) ne så det förblir en dröm sålänge men ahde älskat att inreda mina barnsrum/lägenheten med personliga grejer som man gjort.. är ju trots allt en hantverkare kvar i mig

Ne se nya "2 half men " å se om kutcher kan göra rollen som charlie.. men ingen kan ju ta den rollen, finns ju bara 1 charlie :)

tjiing!! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0