som alla dagar

Har massor med filmklipp från senaste månaden då jag varit rätt inaktiv här på nätet.

När jag har tid över ska jag först å främst lägga in allihopen på mitt konto hos youtube sen lägga in dom här förståss :) Blev lite lunchbad för ungarna innan dom sku lägga sig, Holly hade ju kräkts ner sig å Hemi blev så sugen på att bada så vrf inte sej. Nu sover dom å ja ska till å väcka hemi strax med nått ätbart. Holly brukar få sova en stund längre när hon  så piggelin hela förmiddagarna ut på dagen så sömnen behövs.

1 vecka och 1 dag sen träning sist, måste fan klämma in lite mer pass så det blir något av allt detta innan det är försent å jag ger upp allt. Har ju tokrensat här hemma och gjort vårstädningen inför en besiktning av omvärdering då hyresägaren ska byta ägare, men dom dök aldrig upp.. så allt gjordes i panik helt i onödan :P Men nu äre fint här iaf, det var väl bra det då.

Hämta posten nu, sen va med Hemi. Ikv blire DH <3 och imorrn blire nog Vilhelmina, ska försöka få en vägning åt Holly så man ser hennes kurva å det :) Och om jag får tid blire efter det att fara på mammaträff på fiket i Villis!

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0