vad äre för fel på mig?

Sitter och gråter.. ingenting funkar och jag orkar inte..
Hur många fler kvällar och var och varannan natt ska hon hålla på såhär?!

har haft en onöjd tös sedan 18.40 igår och nu är klockan 01.45 och e fortfarande uppe.. igårnatt var ja uppe till 4 med hon innan hon var nöjd och somnade.. tills 7 då hon vaknade igen. Hur lång blir denna natten tro? Och jag som ska på träffen imorrn men det blir nog att ställa in.. är inte alls nån människ nu å lär inte vara det då heller :(

Sen hon blev onöjd har hon ätit tot sett under kvällen tills nu 2½ flaskor med ersättning och snuttat på mig då.. men fortfarande inte nöjd. Torr blöja, normal temp och inga gaser i magen.. hon e fortfarande hungrig men tar inte flaskan å mina bröst e inte ens lönt.. då ho blir stormtokig då det inte rinner till på sekunden.



Amningen är dödsdömd, det kommer närmare ju fler dagar som går.
Och jag kan ju inte tillbringa hela dygn till att amma henne, det har jag ju inte tid med. Men konstigt som de e så funkar amningen bra på morronsidan till eftermiddan.. sen äre samma skit, igen.
Fattar inte vad det är för fel på mig som inte kan lyckas amma mitt egna barn, isslyckades med Hemi totalt vad gällde amningen, vill inte göra om samma med Holly..

Men vad ska jag göra? Fler sömnlösa nätter än såhär orkar jag inte, å ha hand om hemi när han vaknar också.. Om jag bara fick sova och äta i nån ordning skulle jag må bättre och försöka bättre men

Deprimerad är ordet




Kommentarer
Postat av: sandra

Hej

känner igen mej på det där så va Zoé ett tag med.

Men lovar det går över. Just nu somnar hon rätt sent men sover länge på morgonen å dominic sover lite längre med. + att min kropp har vant sig vid att inte sova så mycket längre så blir trött om jag sover för mycket i stället hehe. men blir bättre lovar

2011-01-05 @ 10:10:42
URL: http://gothmom.bloggplatsen.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Förstår det totalt! lkider med dig, thats all i can say.. får se hur det går för min del sen när den biten ska prövas och INTE GE UPP lioka lätt denna gången som med vincent. jag kommer nog störtlipa. ska man va öm i nipplesarna som fan, i två hela veckor eller mer, då kommer jag tammefan krevera. jaja, det är morrondagens bekymmer..



pöss!

2011-01-06 @ 00:59:04
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0