hunnit med känns skönt

Nu ska ja passa på att uppdatera litegranna innan ja säger godnatt och hej till sängen :)

I fredas på eftermiddan åkte jag med Svärmor in på Villis, gumman hade ju slut på ersättning så det vart tvunget å köpas då, sen lite andra grejer.. men återigen när jag checkade kvittot efter kassan så hade jag betalat 15 kr för mkt! Det är endå 15 kr.. så sa till killen sist som hjälpte mig och visade kvittot. Då helt plötsligt sku jag ha 50 kr tbx, enligt honom. Ja, jag tackade å tog emot pengarna. Men att det ska va sånt strul!? Är det verkligen ingen annan som råkar ut för detta ständigt eller att det hänt någon gång?

Medan jag var på Villis var Daniel kvar med barnen hemma, Hemi somnade visst mitt på golvet i hallen medan han lekte med krokodilen :]



Sen som jag skrev i ett av inläggena innan detta så blev det en tur mitt i natten för min del på Villis. Åkte förbi statoil å de, sen bleve filmmys hemma tills Holly somnade för natten :)

Lördan då, kände att jag måste göra ett ryck, där vid 12-13 så sku Hemi äta lunch å lillan sov så då fick han sitta å äta själv medan ja grejjade på i köket :) Gick ju jättebra och Hemi var så nöjd då han fick äta själv ;) Sen vid 13-14 tiden så sov ALLA förutom jag, vilket ypperligt tillfälle att gå igenom tvätten, tvätta mera å så :) Hann med mycket jag. Städa köket+tvättning+sopkastning+sortering+diskning

En nöjd kille i köket som äter russin, gröt och kex alldeles själv =)


Nystädat i köket.. (jag vet, julgardinerna sitter uppe fortfarande x) ..)


Sen när alla vaknade bestämde vi oss för att göra ett besök hos Svärmor :) Såg på handbollen som gick på tv´n justdå och lekte med hemi som sku stapla krukor å muggar.. :) Nu e vi hemma sen lite drygt kl 22, blev lite sent men Hemi han sover då så gott! Såg en film på 6:an.. riktigt kul, minns inte vad han hett men fan så rolig han var :D han började 23.00. Nu inväntar man bara att Holly som ska sova då.. hon e bättre i magen så hoppas det blir lättare å vända på henens dygn då :)

Bilder på Holly från Freda och Lörda :)

Finfina Holly, som jag tror har fått ärvts sin pappas blåa ögon :] Precis som Hemi! <3


Blir matad av pappsen


Jag och gumman efter att hon ätit klart, satan så trött å sliten jag var här


Ligger på soffan å myser :) Nakenfisen<3


Nu håller både jag och Holly på att somna.. så skönt =) ska lägga mig å njuta i sängen sålänge det går.. GodNatt!

tjiing!! <33









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0