kort notis från lördag tills nu

dåligt upptaderat, har inte haft tid eller ork men nu passar jag på :)

kort om Helgen

Lördag:
Städning på dagen och utrensning av vårat inneförråd. En massa tomkartonger som bars bort till återvinningen sen på kvällen kom Lisa och Jonas, finally <3 Dom ska stanna hos oss tills söndag eller måndag äre tänkt :) Dom hade med sig tacos grejer så vi käkade det på kvällen sen såg vi en filmrulle, det fick bli "my bloody valentine"



Söndag:
Pappa kom upp och hälsade på. Det blev bilbyte också så nu har vi Audin igen, nybesiktigad och körklar! Sen hade han med sig insatsen som vi beställde med honom fårn Babyproffsen så nu e våran vagn komplett! Pappa stannade kvar med oss å såg på solsidan som hade preimär igen sedan begav han sig hemmåt. Sen gjorde ja å lisa en kladdis å vi såg på "Ondskan", mums.



Och vecka 3

måndag:
Lisa och Jonas var fortfarande kvar, fast idag var det dax för dem att bege sig hemmåt igen. Efter det var ute och gick en promenad med vagnen, äntligen kan man ha båda tvåen med sig :) och sen överraskade vi svärmor med ett spontan besök på kvällen. Mycket trevligt.



Tisdag:
vår lila prinsessa blev 7 hela veckor :D Anrs inte mycket gjort denna dagen, var ute en sväng så lillan fick sova i vagnen sen kom Daniels po förbi och vi fixade med lite pappersgöra. Sen på kvällen kom Svärmor och Daniels syster Frida på besök, med sig hade Frida sin nya hund, Manfred :D så fin en valp och han röjde loss här hemma med kattrern, haha! Sen så såg jag å daniel på "ghost rider" å sen blev det sova.. så småningom..



Idag, onsdag:
Var det tänkt att jag skulle på 2:a mamamträffen men jag försovde mig. Fick inte sova förrän 4 imorse å sku upp 8 eftersom träffen var 11, jag vaknde 10.30 och då vare försent.. så jag hoppas träffarna läggs senare på eftermiddan för som jag har det nu är jag aldrig uppe före 10.. :( Ska dra mig på affärn å handla en sväng sen middag.. :)

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0