stort paket och kläder

Fick sova äntligen 4.50 imorse, sen upp vid 9 för att städa det som man inte fick städat igår. Hatar att ha det rörigt och stökigt runtom mig, det värsta jag vet! Får ingen ro till nått annat förrän det är rena ytor och snyggt här hemma.

Sen hämta jag posten, och snacka om chock! Ett jättestort paket var nerpressat i vår brevlåda :) (postgubben som kör våran post är jätte schyst, och försöker på alla sätt o vis se till så man slipper åka in på posten i vmina nkomt för att hämta ut paket) så han tryckte ner paketet i brevlådan, ca 35x55x15 cm, så stort är paketet.



Det var ett paket från min kära faster Kerstin :) Hon hade skickat grejer åt barnen







2 bodys, och 2 byxor/thights till det, 1 par sockar coh en filt :)

Sen en hund åt Hemi :D



Tack så mycket Kerstin! <3

Städade klart, åt en liten bit mat sen vid 13 tiden åkte jag o Daniel in på vmina med Per erik, vi hade ärenden på fkassan och sku handla lite. Kallt var det, nästan -30 *burr*. Medan jag och daniel åkte iväg så var barnens farmor hemma hos oss och tag hand om Hemi & Holly (för när det är så kallt som det var idag ska man inte dra ut barnen efter vägen) och det gick bara fint, första ggn jag lämnat Holly ifrån mig under några timmar :) tur som e tar hon ju flaska!

Gräddstuvad pytt till middag sen genomgång av barnens renkläder, och sortera det som e för stort/för litet.. :)

Hollys kläder hon kan ha NU. På godväg..



Men så mycket kvar!!



Så har gott om kläder åt Holly, som sagt tills strl 74 sen äre ont om. Och Hemi han
lyckas växa ur allt sitt ist :P Så nu måste han ha stor 86 eller 90 eller ja 86/92.. :)

Och Hemi som vill börja äta helt själv, man får inte längre ge honom med sked/bestick.. NEJ han ska själv :D hihi



Som det ser ut i helgen kommer pappa upp med barnvagsinsatsen :D äntligen! Men frågan e om vilken dag han kommer.. sen kommer ev Lisa och Jonas också, Finally<333 Saknar min Bästa Vän <3 Så hoppas det går vägen å att dom kommer :) ska bli kul återigen å träffa pappa också :)

Ne, nu ska det stekas bacon, å sen se om man får liv i Holly, hon vill ju bara sova :P hon har redan sovit hela dagen.. gruvar mig för inatt! Nån med tips för att vända på dygnet när det gäller henne? Hur ska man göra för att göra rätt?

Sen frågar jag på fortfarande: Någon som e intresserad att se förlossningsfilmen ifall ja bestämmer mig för att lägga upp den? :)



Tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Caroline

halie äter också själv vägrar bli matad nu.. hehe <3

2011-01-15 @ 00:03:37
URL: http://haliesmamma.se
Postat av: Jolene Lee

Vad fina saker du fick =) hoppas allt är bra med er, hoppas Holly slipper operation .. =)

2011-01-15 @ 11:14:00
URL: http://jolenesliv.blogg.se/
Postat av: Lizette

Jag vill se filmen :)

2011-01-15 @ 19:44:33
Postat av: Mamma till Markus

Vilka fina kläder!!



Så söta barnen är! Hoppas allt är bra, kramar

2011-01-19 @ 00:35:05
URL: http://blommansblogg.blogg.se/
Postat av: elin

ja lägg upp förlossningsfilmen :D

2011-01-21 @ 15:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0