blogg designen

Jag vet hurdan min blogg ser ut justnu.. den e fin fast dom här graviditets nedräkningarna ska ju väck, eftersom jag inte är gravid längre :) hihi

Ska såfort jag får tid att sätta mig ner å ta bort dom från designen, sen kanske lägga in lite nya bilder å sånt, nu när Holly finns också :) Så lite ändringar skare bli, men det tar ju tid.. speciellt då det tar en stund å liksom komma igång med designen igen, hitta alla koderna och ändra dom..ja det är inte lätt, inte för mig iaf.

Använder mig som vanligt av http://designadinblogg.se/ där hittar man mycket och det är därifrån ja lärt mig det mesta när det gäller min blogg, dess utseende.. sen har ju också min moster Victoria gjort iordning bilder, bl a headern å annat på bloggen :) Hon e duktig! Hennes blogg: http://victorianilsson.wordpress.com/ (:

Så lite möblering ska göras, vill även ha en ny header känner jag. En som stämmer in på nuet i mitt liv :)

inom kort skare vara åtgärdat

Nån som e sugen på att göra en header åt mig, eller fixa några bilder? :) Jag e urkass på ps å andra program, se så har ja inga heller..



tjiing!! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0