2 år sen 23/1~09 <3

Holly sover på soffan och Hemi klev nyss upp från eftermiddagsluren.. :) Nu sitter han på sitt rum och leker. Själv sitter ja å funderar va f** man ska äta.. är så hungrig, och middagen ska förberedas.. undra vad man ska hitta på för något gott tro?! Vill ju göra nått särskilt samtidigt men vi har inget planerat på det viset. Det är nämligen 2 år sen jag och Daniel träffades idag :) Och det vill man ju fira! Men vi har då inte planerat nått eller så, och vad jag kan minnas från förra året gjorde vi inget särkilt då heller.

Ska skriva en rad senare om dagen då vi träffades och annat skoj :) För det har hänt så mycket på så kort en tid, jag mernar 2  barn på 2 år?! hihi <3 Skriver ett inlägg sen då jag får tid om det

ska fortsätta här hemma nu och invänta att Daniel vaknar till liv..
tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0