W W W

Wilhelmina Winter Weekend. festernas helg i vilhelmina (förutom Mikaeli helgen då) Ja i torsdags drog det igång i Vilhelmina. Iaf Istolpssittningen *burr* så kallt det måste ha varit för dom deltagande. Igår, fredag var vi ner på Villis och kikade läget. Gick på inomhusmarknan på folkan, sen drog raggen några turer på byn :) Skapligt med folk ute, men alltmer mot kvällningen. Blev att vi åkte till Dalasjö och hälsade på Mickis, Thomas å barna :) Grabbarns tog sig några bira å det var fullt upp med barnen. Hemi och Elias som gick runt å röjde, fast det var Hemi som drog ut mest å höll på x) Jonathan å Holly e ju 1, varav bara 2 månader så dom gjorde det dom är bäst på. Att bara finnas, äta, sova, rapa, gnälla, fisa.. hehe ja :) Ja kvällen slutade ju inte som tänkt, alltså i Dalasjö. Utan blev en blandning med Villis å tillsist hem igen till Malgovik.

Bilder från WWW för 2 år sedan då det var fest :)



Idag lördag har jag vi inte gjort nästan ett piss, förutom att hälsat på hos Svärmor med barna. Hemi lekte med Pe å hade så roligt :) Dom är tajt med varann. Middag där å sen hem lagomt till melodifestivalen. Bra bidrag som fick till final :) Sanna hade ju en låt som verkar kunna ta sig till Eurovision, liksom den tonen å det.

Sitter å försöker planera in morgon dagen nu, har en del banankartonger å gå igenom, ställa ordning i innerförrådet vad gäller mitt "hemma gym" och placera om en del förvarings grejer å sånt. Känns som att man aldrig har saker å ting klart med flytten helst x) har kvar mkt i sovrumemt vårat.. gruvar mig för vi får det aldrig gjort helt nån gång. Bara halvdant :P

Känns som att jag får mest gjort nattetid endå, men det är ju för att jag e själv då och kan dona på hur jag vill :) Så dom gånger ja e pigg så sitter ja uppe till 2-3 å städar, å donar på med grejer här hemma, om det inte hunnit blive av på dagen då. Men då blire sömnbrist ist som jag själv rår för men ibland får jag ta det.

Ska lägga in videor på barna också i ett eget inlägg efter detta :D kika vettja!

tjiing!! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0