tisda & onsda

Tisdag röjde man rent allmänt här hemma. Sen fick daniel ideen att hälsa på svärmor, så vi packade in ungarna i bilen å drog dit en skvätt :) efter en stund så komme Daniels syster Frida med, med sin lille pudelvalp Manfred. Han å Hemi busade på både ute och inne, tihi! Lite fika inne sen åkte hemmåt igen för att käka middag och bara tare easy. Holly somnade ganska tidigt men vaknade å tjorvade på 4-5 imorse,(onsdag) så daniel fick ta na eftersom ja sku upp vid 8 imorse. Var ju mammaträff på schemat kl 11 på folketshus som gällde så fick inte försova mig (som jag däremot gjorde sist..)

Packade in vagnen å allt som sku med, sen åkte jag och Holly in på platsn för att träffa lite mamma/bebispolare :) Satt å surra en massa å åt lunch tills 13 nått, då skildes vi åt och ja å Holly gick på ica å pantade, sen handlade lite mat. Var förbi apoteket igen och sku passa på å fynda lite mera Natusan First Touch produkter (då dom ska gå ur deras sortiment på apoteket) så köpte ett schampo och salva till priset av 1! :) Sen la ja undan en Jofa hjälm åt Hemi på konsum, dom hade tagit in ett parti och sålde dom i xtraspris å hemi behöver ju en lekhjälm då han ska va ute, spec sen då han i framtiden börjar på dagis :) Blir en svart sådan.. vart sugen på å köpa en rosa till Holly (då hon väl ska ha) men ser väl, söndan e ju inte här ännu. Och sist men inte minst bleve granngården å köpa "piss of" spray, för kattren som småpissar lite hä å var å kloar på grejer.. å den va dyr, den jävla flaskan. Hjälper inte det så vet ja inte.. 189:- för en flaskjävel?! Ja säger då de..

Kom hem lagomt till middagstid, busade sen en massa med Hemi. Han som lekte på med några smådjur sen fick han för sig att han sku klättra upp på mig x) haha.. han använde toarullspaket som "trappsteg" för att ta sig upp på min rygg.. haha. Lillte busen där. Innan han gjorde kväll fick det lov å bli ett bad, samma för Holly. Och nu sover allihopen FÖRUTOM jag då :)

Bilder senaste dagarna:

Hemi med sin nya leksak som ja köpte åt honom :) Han älskar kundvagnen!




Hemi med nya "förklädet" från babybjörn som ja köpte åt honom på barnenshus :)


En glad brutta ;)


Holly vardagsfin :)










Ska passa på själv att lägga mig, nu när holly lyckas somna såpass tidigt :D
ÖVERLYCKLIG!!

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0