spring för livet


Sen uppdatering men..
Gumman imorse :)







Blommigt med en rosa byxdress under + body då :) fortfarande kläder fårn Mickis <3





Randig Tröja men krage, långkalsonger inunder hängseljeansen A la bamse :D

Vilken dag, stresigt som vanligt på morgon sidan.. nog för att ja hade förberett mkt men då vara bara det att när allt annat var klart så var inte jag klar! gick fortfarande runt naken under min morgonrock x) haha! In på Villis, släppte av daniel på lanet som var på folkan sen åkte ja å parkerade på ICA. Lite kallt men tog endå ut vagnen å gick med barnen en sväng i väntan på daniel, som bara sku käka lunch med sin kompis på lanet. In på ICA en säng på deras fika hörna, gav Hemi käk sen gick jag upp på folkan å sku se vart daniel tog vägen åt.

Väl där hade hemi somnat, medan Holly vaknade.. gav henne mat sen ringde/smsade ja daniel utan resultat. Visade sej att han ville hnga kvar å ja kunde tydligne åkt hem förlångesen! åhh blev en aning irriterad då han inte meddelade mig att ja kunnat åkt för typ 3 timmar sedan. Packade in allt sen bar ja mig väg hem, strax 1 h efter kom Svärmor å Pe med daniel med sej.. dom hade varit t stensele, t mitt förråd å hämtat barngrejer å sånt som kommer hemifrån Norrfors. Typ klänningar då ja var liten å så :D ska gå igenom det imorrn..

Ikv då, Melodifestivalen och Qx galan.. haha så bra med Judith och Judith, trodde dom inte fanns liksom sådör på riktigt. Nog för att dom spelade bara men trodde dom hade gjort värsta makeovern på dom som spelar dom i relamerna för COMHEM x)

Men påtal om Melodifestivalen..



Tyckte det var jättekul att lite Rockabilly kom direkt till final! Sen vare väl lite förutspått av Erik Saade sku gå direkt med.. me alla hans tjejfans sverige runtom. Gillade även nr 7, (Sara Varga - Spring för livet) En sån tilltalande text som stämmer så bra! Menar, ja i kärlekslivet om det inte är så bra men den ene kämpar på och i farten förlorar liksom sig själv på vägen.. näe, gillade den grymt bra! :) Men sen vare endå bra på nå vis att de såkl veteranerna som verkade vara så stensäkra inte gick direkt vidare, utan fick en sprätt på näsan. Sverige vill ha något nytt, det märks genom röstningarna hittills endå. Många nytillskott som fått chansen och det är bra. Nog för att de som hängt med ett tag eller så kan va bra och dom flesta e det men vi behöver nått nytt sound.. tycker jag.

Näe, sova nu kanske.. å göra nytta imorrn!



tjiing!! <33









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0