sunshine!





Våran vy från vardagsrummet utöver bakgården och altanen :) <3

Säger bara: fysatan så härligt väder idag! Bara så synd att båda tvåen är sjuka här.. anrs sku man varit ute emd dom å kanske börjar bygga på en skaplig solbränna inför påsk :)  om Inte blir man brun då men att börja lite innan e inte fel, ja som inte solat regelbundet på snart  3 år! Här har ni ett smakprov på hur brun jag var som mest:



fast nu handlar det mer om att få lite färg om ansiktet, e så blek, spec tack vare mitt låga järnvärde. Ett vandrande spöke ser jag ut som :) Bara det inte blir så fullt upp här hemma och barnen e sjuk så måste ja va ute mer!

Nu sitter ja å ska gå lägga in räkningarna, har ju mina gamla vanliga som jag får varje månad. Tänk om man kunde va skuldfri? Så skönt.. då hade man ju haft nån 1-2 tusen över/månad å lägga på annat eller spara till dopet och genomföra det dop man vill ha, men justnu finns inga pengar till övers alls. Isf måste ja till å sälja grejer.

Ja, ska bli kul å bläddra i mina gamla kläder från då ja var liten :) hoppas det är mkt som e fräscht som Holly kan använda sen ^^ för som ja minns vare mycket finfina kläder. Sen tjatade daniel om att vi sku fått det klar ti sovrummet.. sant! Kunde inte hålla emd om bättre så när ja ska börja där får han ta ungarna, för det funkar bäst om ja får göra det i fred å han har barna *tummen upp*

Ne kanske man ska göra lunchåt hemi, å se om amn sen kan påbörja nått :)

tjiing!! <33








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0