sö, sö, söndas

Fått en del gjort idag :) upp tidigt, var kanske uppe nån timma före Holly. Sen donat på här hemma, gjort iordning lite ramar med fotografier, röjt upp i köket klart, gårr igenom hemis rum å annat. Barna sov lunch som vanligt vid 12-13 tidn :)

En nyss inkommen glad Holly. rödrosig å god :)



Hemi var på allert å sku ge hon nappen å serva henne med flaskan :) hihi han är mycket mer nu för att hjälp till å vara upp i henne, jämfört med första månden.. längtar tills hon börjar krypa å leka å allt sånt <3

och vettetusan om det är nått jag börjar å inte kunna tåla.. ja som tålt allt. Men nu såfort jag äter dipp emd chips dså blir jag dålig i magen.. om det är filmjölken som spökar? Men inte har jag varit sån förr! grädde går bra, men filmjölken.. ?

Sedan solsidan som vanligt :) och efter det time out, sen kom Pe en sväng å sku säga hejdå, för han var nu påväg till jobbet å är borta över veckan som vanligt. hemi blev så till sig å så trött som han var.. mest flamsig blev han :) hehe, la honom efter att Pe åkte. Så nu sover alla barnen, Holly bredvid mig i vagnsinsatsen.. hon gillar ju när det är trångt!

Å känner att mensen e på G för 3:e ggn sen Holly föddes.. ja, man e ju tjej så :P



En ÖÖÖÖvertrött Hemi :) hehe <3

Sitter å ska försöka mig på å byta header på bloggen antingen nu eller imorrn, Emil har fixat några bilder till mig så :) tack vännen!

Ne nu ska ja fortsätta med mitt :) bjuder 2 videos från ikväll med en övertrött hemi








Imorrn har jag en del att stå i.. ringa å boka tid för faderskaps grejset hos sociala.. sen skicka in namnet vad gäller för Holly t skatteverket å sen planera onsdagen då det är mammaträff igen :)

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0