snabbis neröver

Ja.. vad har jag gjort sedan mitt blogguppehåll?

Jo det blev en sväng till övik en snabbis över helgen. Hade verkligen fullt upp hela tiden.
I fredas kvälls då jag kom ner var det 50 års kalas som gällde. Min farbror fyllde 50 :)
Var på stan i lördags med pappa, sen ut till en del affärer i svartby/arnäsvall.
Söndagen var jag med Carro Och Halie, vi hade en shopping dag.. åkte runt på affärer
och gjorde ärenden och umgicks, helt enkelt :) Hemi och Halie fick träffa varann igen <3
Och måndagen, då vare upp tidigt, packa alla grejor och bege mig hem till Vilhelmina igen
eftersom Holly hade sin 2 månader kontroll då. (men det visade sej sen när jag kom på
sjukan i Villis att hon inte hade nån tid, utan dom hade skrivit fel sen sist vi var där.. :S)

Så jag åkte upp i onödan, kan man säga. För hade det inte vare för den dära tiden hade jag vare kvar neröver fortfarande. Ville ju passa på å kanske träffat mer släkt men icket. Dessutom var det pappa som finansierade mig ner till Övik så hade endå inte haft råd å åkt nån annanstans heller /= eftersom jag sku köpa så mkt blöjor som möjligt på Willys, nu näre va så billigt. Ja, det blir att prioritera det man behöver.

Nu kommer en drös med bilder:

Fredagen



Söndagen



Fynd/Gåvor:

Hon fick kläder av Mocco mfl på 50 års kalaset, Hello Kitty <3



Sen det som ja fyndade på mellandagsrean på Lindex åt barnen + ett linne åt Halie
Till Hemi:


Till Holly:


Alla kläderna för 189:-!! (ord pris tot hade anrs varit 756:-) !!

Sen hittade jag äntligen ett torkställ så nu blire inge mera torktumlare :)



rymmer drygt 3 fulla tvättar hos oss :) nu känns allt komplett här hemma..

Och självklart en massa blöjor



Det var min helg folks. Skriver mer om tisdan (igår) och idag (onsdag) snart :)

tjiing!! <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0