Min morbror på besök :)

Vicken helg =)



Städade igår så nu äre mer plats i inneförrådet, har burit ut kartonger till det yttre förrådet vilet ger mer spelrum här inne. Ska anordna mitt ett eget litet hemma gym där inne så jag kan träna ostört (förhoppningsvist) då min orbitrekmaskin kommer tillbaks på onsdag :) Har också hantlar, pilates/trningsboll/ vikter för mage/rygg träning, roddmaskin och min knubbis teve på ena hyllan med inbyggd DVD och träningsdvd:er som väntar :D Det enda ja saknar e kanske en träningsmatta men har klarat mig hittills utan en sådan. ja detta låter mycket men då jag fått ordning på allt ska jag fota så ska ni se hur det kommer att se ut ;)



Som ni såg har Holly gått över till sin overall strl 68 nu, som ni ser e den endå lite tajt men hon hade mkt kläder på sig inunder då också :) Lite lång i armarna, men anrs sitter den som ett smäck! tänka sig vad fort hon växer.. fortare än hemi gjorde.

Men åter till städningen jag gjorde, trots den så hittar jag inte BÄRSELEN! Svärmor kom på att den kan va i Stensele (där jag har mitt förråd) och nu när jag tänker efter så kan den vara där, då han inte är här, alltså. Spciellt då jag inget minne har av at jag packat den inför flytten heller så. Hon ska fara å klippa sig där i närheten imöra, å då ska hon förbi förrådet och kika :) finns den inte där så är den helt väck!

Tidig dag idag, eftersom vi skulle få besök av några släktingar till mig :) Morbror Conny och hans familj komme på besök, dom som inte varit upp och hälsat på förräns nu, så det var riktigt skoj! Första gången ska ju va nån gång sej? :) Dom hade med sig kläder och leksaker åt barnen. Så bra!



Det bästa e också att deras barn (mina kusiner då) e född vid samma årstid som mina så kläderna skall passa bra efter årstider :D Isabelle e född i dec och oscar i januari. Mina ungar Nov/dec så kunde inte bli bättre + att min mosters dottra e född i dec hon med :) lika gammal som isabelle, snacka om att dom tajmade in varann!

Hemi och min kusin Isabelle :)



Sen innan dom begav sig hemmåt bestämde dom sig för att bjussa oss på pizza inne på Vilhelmina :) Riktigt snällt av dom, och trevligt. Tack så mycket för grejerna åt barnen Conny och Ida :) Får planera nått framöver tsm!
Och i April kommer Mostern min upp med hennes familj, iochmed annat ärende :) Ska bli skoj!

tråkigt bara att min mamma inte varit upp hit sen
sommaren 2009 (5 månader innan Hemi föddes) :(
väntar fortfarande och hoppas på ett besök från henne
. . .

Innan vi begav sen oss hem igen handlade jag, sen hem lagomt till Solsidan å kika på det med en sista Ben&Jerry´s i min hand :) Imorrn börjar allvaret.. min diet. Här har vi Holly, nöjd efter lite mat i magen sig :) Sötnosen.. sitter å pratar för sig själv som bara den, gullbruttan!<3



har färgat håret tidigare ikv också, skriver ett inlägg angående det imorrn :) Med lite färgtips som man lärt sig genom åren då man färgat håret själv.

Ska röjja lite nu sen sova.. för imorrn börjar min diet. Ladda.. Ladda!

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0