milf träff

Ja, om drygt 2 h äre mamma träff igen inne på Villis :) Folkan som sist, sen ska vi börja åka hem till varandra å se hur man har det, sen för att spara på pengarna att äta ute, och lägga i bensin för att hälsa på varann ist. Ganska smart ideé, som ska diskuteras nu idag och kanske börja om 2 veckor, spännande.

Fick sova bra inatt, hade t.o.m lagt huvudet typ snett under daniels rygg.. så han låg i princip över mig, men inte märkte jag det, förrän jag vaknade då. haha! Har då varit uppe sedan 7 nu, ställde väckarn på 8 men bra då att jag vaknade 7, då hann ja fixa lite på datorn innan Holly sku upp. Har också ställt ihop ganska bra med alla grejerna i hallen som jag ska ha med mig, inte bara ett inte.. måste tänka på allt och i tid.

Som morgonens schema inför färd på Vmina:
Starta motorvärmaren 8.00
dra av kapellet, packa in vagnen i skuffen
+ tillbehören till vagnen (insats, täcken, filtar, fällen)
koka vatten i vattenkokarn till termosen som ska med
Hollys ersättning i resepack + flaska + kallt (förkokt) vatten på flaska + magdroppar
skötväskan
Lokes kläder
ombyte
sen lite andra smågrejer, och listan med ärenden som jag ska göra på vmina

Sen göra bilen startklar 15 minuter innan vi ska bege oss, ta av kapellet, sopa av bilen (vid behov) låta han stå på så värmen är i fullgång när sen Holly ska ut.

Man kommer snabbt i det när man haft 1 sen tidigare, men första tiden med försten.. det är svårt :) tog ett tag att få in rutiner, verkligen. Har då lärt mig att börja i tid med allt, eller göra det mesta kvällen innan för att slippa stress.

finfina kläder på denna sidan, kläder man blir glad av: http://www.smafronbarnklader.se/

Nu, fräscha till sig själv medan Holly e lugn, sen börja med lite med att göra klar bilen å sen åka iväg.. svärmor kommer idag också och ska va hemma här med Hemi, då han fortfarande är väldigt förkyld.

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0