Keso




Min frukost:
Frukostbröd, Keso, Jucie, vitamin tillskott + järntabletter

Vad äter ni till frukost? Tar ni några tillskott/mediciner till det? :)


sitter och äter det, inväntar att hemi ska vakna så man får ge honom nått att äta också :) Lillan ligger i vagns insatsen och hostar å snuvar.. undra vad man kan göra för att underlätta för henne, förutom att höja vid huvudet och har testat näsfridan, men hon har så små näsborrar så den vill inte riktigt ta nått snor.. å någon saltlösning hade jag inte heller hemma.. men hjälper det bara inte att blanda ihop salt å vatten å droppa in själv i näsan eller måste man köpa sånt? Nån som vet?



Hemi var då piggare igår så ja hoppas idag då ev svärmor kommer att han e pigg nog å kan va ute så ajg får göra klart här hemma, höll på till hal 2 inatt, så är pågod väg, e snart klar :) Då ska ja visa er före och efter bilder! Trots det sena igår så känner jag mig otroligt pigg :O fick ju bara sova 5 h, för sen sku Holly upp men pigg var jag och är jag fortfarande.. jag var väl så slut på nr ja höll på hela eftermiddan å igårkvällen.




(detta är då gårdagens klädesel, glömde klämma in den) :P
Hjärtsparkdräkt och rosa body :) Fortfarande kläder från Mickis! <33

Nu ska ja sätta mig vid nyhetmorgon på 4:an som varje morgon då vakna med the voice slutar. Sen fortsätta med mitt andra då daniel vaknat eller då svärmor kommit :)

tjiing!! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0