jag som hund

fredagen är redan här och det känns som tisdag. Väldigt märkligt. Man blir väldans dagablind när man bara e hemma stortsett och inte gör något särksilt annat än att just bara vara. Att vara mamma och vara hemma. Vore annat om man hade skolan att fara till varje vardag, eller ett jobb. Måste börja planera in saker man ska göra, att man tar sig ut på nått nyt varje dag så man har mer koll på dagarna som bara tickar iväg..

Kattren.. stirriga Ragge och slöa Sir Lancelot (även kallad Lillen) haha :D



Är snart klar med mitt schema i övrigt, vad gäller träning, vardagsmotionen med promenader, sträckor, diet och matplan. På det viset får man lite mera struktur i saker.

Låg typ 2 timmar i sägen imorse och bara myste med Holly, ammade och pratade med henne. Hon svarade förstås tillbaks och flinade en massa. KÄRLEK. Allt detta medan killarna busade på i Hemis rum. Sen somnade Holly några minuter i stolen å då lekte ja hund med Hemi, haha ;)

Här har ni mig ;) "Voff"



Haha så snygg är jag när vi busar å leker, ja å Hemi ;)

Holly idag



Hemi idag



Justnu ger Daniel Holly ersättning, samtidigt som hon ska prata och skratta, hah!
ska själv börja dra fram ytterkläderna sen bär det av ut..

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0