förfrusning?

Var in på Villis en sväng ikväll å handlade. Blev bla 15 paket med Bacon :D hehe, anrs här hemma så börjare å likna nått nu :) Men än äre inte klart, halvvägs iaf. Bara kläderna som ska sorteras å sen ska kartongerna in i förrådet. Puh.. så jag hållt på men känns så bra :D imorrn kommer ev svärmor å ska leka med Hemi så då får ja chansen att fortsätta å förhoppningsvis blir jag klar då. Ska lägga upp före och efter bilder så ska ni få se..

Men är så nervös nu istället. Funderar ifall Holly förfrusit sin ena kind.. Rödrosig var hon ju sist hon låg ute (iförrgår eller igår) men det försvann ju fort. Ungefär som då ja bruka va ute å Hemi, att man blire lite rödnätt sådär. Men nu är hon som rödrosig en fläck på kinden liksom.. å den e varm. Men så har det inte varit förut å jag har bannemed klätt henne varmt varje gång, och lägger inte ut henne i kallare än -20.. huvva.

Googlade lite å det ser så ut, men samtidigt kan ja inte fatta hur det kunnt bli så.. :( hoppas bara inte att det är så, försvinner inte rodnaden tills imorrn så måste ja ringa BVC å höra.. Bara det inte är förfruset, förlåter mig aldrig då :(

Ne, måste röjja nu lite,, å invänta morgondagen å se hur det syns då.

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0